Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jan 2025 12:18:01 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/13867 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Pammana 
küla, Lahe // Pakulaiu (Pammana-Emmaste merekaabel) ja soovib teie arvamust 
eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Esitame Teile ehitusseadustiku § 42 lõikele 
7 punktile 2 tuginedes arvamuse avaldamiseks Elektrilevi OÜ ehitusloa 
taotluse nr. 2411271/13867. Palume teil anda taotluse kohta arvamus 10 päeva 
jooksul. Kui arvamust ei ole määratud tähtajaks andnud ega tähtaega 
pikendanud, arvestame, et antud taotluse kohta ettepanekud puuduvad (HMS § 
16 lg 2).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27236906>  (menetlus nr: 
461274), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 27.01.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (LIIS JÄÄGER) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister